13 juli 2014

21 mei 2013 Een slang! (En nee, geen tuinslang)

Eindelijk is dat eeuwige naar beneden kijken tijdens het lopen beloond! 

Nee geen geld gevonden, maar ga ik me daar net toch bíjna op een slang staan! Op de heenweg naar de brievenbus lag hij er nog niet, loop ik terug naar huis ligt hij ineens voor mijn neus! Ik kon nog net een noodsprong over hem heen maken, anders was ik er bovenop gaan staan en dat had hij vast niet tof gevonden... Hij ging er snel vandoor gelukkig.

Was best nog wel een flinke, ongeveer een meter lang. Er zijn mensen die hier al heel lang wonen en ze nog nooit hebben gezien. Ik val er binnen 17 dagen al overheen.

Wat dan wel weer grappig is, is dat ik hem eigenlijk helemaal niet eng vond. En dat terwijl ik in NL altijd dacht de gruwels te krijgen van zo'n diertje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten