30 juli 2014

6 december 2013 Mis m'n sloffies..

Ja belachelijk, maar ik mis mijn pantoffels! Ook al is het hier natuurlijk nooit écht koud, ik heb 's avonds altijd mijn 'geitenwollen' sokken aan. Dat klinkt suffer dan het is hoor. En ach, misschien is het ook wel gewoon suf...
Net als die schapenwollen stoelhoezen in mijn auto. Menig mens trekt zijn wenkbrauwen er over op, maar ik plak mooi nooit aan mijn stoel van de warmte en nou ja koud zal ik het er ook niet op krijgen...
Ze zijn hier heerlijk, die sokken, omdat ze veel beter ademen dan gewone sokken.

En ook al zijn Hollandse wintersloffen dan veel te dik voor hier, soms heb ik 's avonds gewoon zin in die zachte dingen aan je voeten...

Nu zag ik vandaag wel pantoffels in tropen uitvoering! Misschien moet ik daar maar eens naar op zoek...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten