23 juli 2014

29 augustus 2013 "Het beweegt"!

Vandaag is het meisje een beetje bijgetankt. Niet qua dikte natuurlijk, maar doordat ze steeds wat brokjes heeft gegeten en water heeft gedronken en verder haar tijd heeft besteed aan slapen, slapen en nog meer slapen, voelde ze zich vanmiddag duidelijk beter!

Ik moest vanmorgen 'even' naar het gemeentehuis om me in te schrijven en was dus de halve dag van huis haha. Maar toen ik vanmiddag thuis kwam lag ze niet in de doos te slapen maar in de keukendeur opening, waar ik bij gebrek aan een deur een bench voor had staan. Ze keek op en begon te kwispelen!

Bench aan de kant geschoven en sindsdien waggelt ze achter mij aan. Olly en Pippa hebben namelijk collectief besloten dat ze toch wel een raar schepsel is nu ze ineens beweegt en verder gaat dan de doos en haar voerbakje, dus die lopen telkens voor haar weg. Ze heeft het dus maar opgegeven achter hen aan te lopen 

Ze is ontwormd nu en eet en drinkt nog steeds heel goed! Ze heeft straks een heel poosje rond gekeuteld op de porch en in de tuin. En maar kwispelen! Als ik tegen haar praat gaat ze ook kwispelen. Ze heeft zelfs al een stukje gedraafd en dat terwijl ze gisteren niet eens meer puf had om gewoon te lopen! Ik zal hier wat foto's bijplaatsen van hoe ze er nu uitziet. Ze weegt 2,6 kilo nu en is opgerold maar iets groter dan mijn hand. Ze heeft wel hele lange poten (althans dat lijkt nu zo doordat ze verder zo broodmager is)

Ze heeft ook duidelijk meer aandacht voor de omgeving, voor geluiden, maar ook voor zichzelf. Ze wast zich al een beetje en toont interesse in kriebel. Dat was gisteren ook niet.


Het komt goed met die kleine!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten