24 juli 2014

21 september 2013 Moe? Heus niet!

Waarom heb ik altijd overactieve honden? Ik dacht eigenlijk altijd: ja eigen schuld, omdat ik ze zo 'maak', aangezien ik zoveel met ze doe...

Nou, ik weet niet, maar ik heb 3 weken geleden zo'n kabouter meer dood dan levend van straat geplukt en die wandelt dus nu al 'rustig' (nou ja, rent dus de hele weg omdat ze zo klein is) ruim een uur mee hè? Alsof ze niet anders gewend is...

Ze brak de tent af hier thuis, dus ik dacht die gaat mooi mee lopen en als ze moe wordt, dan draag ik haar wel.
'Dragen' dacht ze? 'Tsss... dragen is voor baby's' (en zij is al zó verstandig dat ze geen baby meer is denkt ze) En dus moest madam zelf lopen. Nou prima. Ik denk daar heb ik mooi twee dagen geen last meer van...


Fout!
Komen we thuis -de twee grote ploffen tevreden neer- gaat ze meteen alle ballen en badeendjes verzamelen en gewoon spelen! Ze is inmiddels al een half uur aan het rondrennen met al haar speeltjes en komt zelfs vragen of we nog effe meedoen...

Ze lacht me gewoon uit dat ik even zitten moet!

'T kind is gek! 




En een filmpje. Kijk hoe vrolijk ze is!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten