13 juli 2014

30 mei 2013 Twee dagen later...

Eíndelijk is de container dan de haven uit. Hij staat nu bij het inklaringsbedrijf, want de douane bedacht ineens dat ze er eigenlijk wel bij moeten zijn als de container open gaat en de auto afgeladen word. Diepe zucht...
De douane komt namelijk pas morgenochtend! In het gunstigste geval hebben ze niets te zeuren en mag hij daarna door naar mijn huis. In het ergste geval kunnen we hem ter plekke daar helemaal leegtrekken en moet ik maar zien of en hoe het die dag nog naar mijn huis komt, aangezien ze in dat geval de container meteen terug naar de haven brengen ivm de oplopende boete...

Toen bedacht mijn nieuwe modem net om er ook maar mee op te houden. Duurt twee dagen tot de monteur komt. Zal wel maandag worden dus 
Zal wel gewoon een testje zijn: Hoe lang duurt het voordat Suus boos is? Gelukkig lag er nog een oude hier die het wel doet, dus ik ben weer online!

Gewoon blijven lachen, de vogels fluiten, de zon schijnt en ach poco poco...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten