30 juli 2014

26 december 2013 Merry Christmas!

Merry Christmas everybody!

Hartstikke leuke avond gehad bij de buren! Er waren veel mensen (vonden zij niet, maar ik wel) en het eten was heerlijk! Allemaal lekkere en leuke dingen die ik nog niet kende. Plaatselijke gerechten en alles zo mooi opgemaakt, bijna zonde om op te eten!

Ook het huis was heel mooi versierd van binnen. Wat een werk hebben ze daarmee gehad zeg!

Er werd nog gezongen en jee, zij kunnen écht zingen, dus ik heb wijselijk mijn mond gehouden (al wist ik de teksten anders evengoed niet hoor), maar ook was er tijd voor spelletjes (met zijn allen!) en grapjes. Hoewel alle mensen die er waren papiamentu spreken, hebben ze voor mij zo ongeveer alles vertaald en uitgelegd, lief!

Ik voelde me écht welkom, zo tof 

Masha danki dushi hende!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten