24 juli 2014

21 oktober 2013 Kriebel in je haar?

Aangezien mijn klamboe het bijna begeeft, hangt hij nogal laag...

Zit ik nietsvermoedend met een boekje rechtop in bed, voel ik ineens wat op mijn hoofd kriebelen... Er vanuit gaande dat het een mug o.i.d. was veegde ik al eens over mijn haar, maar het kriebelde steeds weer.

Kijk ik omhoog, zit er een blou blou boven mijn hoofd! Ze hing aan 3 nageltjes in de klamboe, bang om te vallen met die honden onder zich... Ik schrok me wezenloos. Niet dat ik er bang voor ben, maar je verwacht niet een 20 cm lang wezen boven je hoofd. Het was haar staart die steeds kriebelde!

Ik heb haar toch maar even naar buiten gebracht. Vind het niet zo'n goed plan dat vannacht haar nagels breken en ze over mij heen loopt te rennen met Olly er achteraan...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten