30 juli 2014

11 december 2013 Gioio mag gaan!

Gioio is klaar om 'het nest' te verlaten en de wijde wereld in te trekken!

Nadat ik haar ruim 3 maanden geleden uitgemergeld naast haar dode moeder vond en mee nam, is ze inmiddels veranderd in een vrolijke, gezonde, dappere en zeer energievolle jonge hond!
Ze heeft inmiddels al haar entingen gehad en is netjes ontwormd. Ook is ze keurig opgevoed door mijn twee andere honden, die hun taak zeer serieus namen 
Uiteraard is ze soms flink ondeugend, daar is ze tenslotte jong voor.
Ze is zindelijk en is gewend zowel in huis als buiten te zijn.

Ik zou haar het meest gelukkig maken bij een actieve baas, die er plezier in heeft wat met haar te doen. Ze is gek op wandelen en vind het geweldig om mee in de auto te gaan. Maar ook 'hersenspelletjes' doen haar goed. Ze is zeker geen hond die je in een hoek van de tuin parkeert en haar tijd wel uit zit.
Ook zou ze het fantastisch vinden om bij een andere (of meerdere) hond(en) geplaatst te worden, aangezien ze veel waarde aan de steun van - en omgang met - andere honden hecht.
Ze gaat uitstekend om met 'vreemde' honden en is dan gepast beleefd, maar niet angstig.

Met wandelen blijft ze goed in de buurt, het is geen wegloper.

Gioio zal een niet al te grote hond worden, ze is een heuse 'Westpointer'. Ze is nu ongeveer 5,5 maand oud.

Dankzij donaties van lieve vrienden heb ik haar van straat kunnen halen met het doel haar gezond en vrolijk te krijgen, zodat ik daarna een fijne plek voor haar kon zoeken. Die tijd is nu aangebroken... 




Dappere Gioio!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten