16 juli 2014

2 juli 2013 Hato-vlakte en houtjesbaai

Vanmiddag met mijn broer en een paar van zijn vrienden spontaan naar de houtjesbaai geweest. Alle honden mee, surfboards in en op de auto's en op pad.
Wegens krenterigheid zijn we over de Hato vlakte gereden ipv via San Pedro (want dat kost 5 gulden), wat best een avontuur was met mijn koektrommeltje *grijns* Maar hij heeft het vakkundig doorstaan, dus wat nu een 4x4 nodig daar? (Ok, het heeft nu niet geregend, dat zal wel wat schelen haha)
De Hato-vlakte bereik je door vlak vóór de luchthaven af te slaan en een smal hobbelweggetje te nemen. Het voelt heel avontuurlijk en dat ís het ook eigenlijk gewoon, alleen hadden wij gewoon geluk dat alle auto's en banden het overleefden.

De houtjesbaai vindt je bij de laatste windmolen. Vanaf het pad zie je het niet, je moet echt richting de kust gaan daar.

Eenmaal daar de honden lekker laten spelen en zwemmen. De mannen gingen even lekker surfen en ik had mijn camera mee om nu eens 'echte' foto's te maken ipv die snapshots met mijn mobiel. Nou ik hàd echt een stel leuke! Maar nu is het geheugenkaartje ineens stuk? Snap er niks van. Baal als een stekker. Alles dus weg wat er nog op stond...

Gelukkig nog wel een zak leuke houtjes meegenomen (je kunt niet naar de houtjesbaai gaan zonder houtjes mee naar huis te nemen!), maar toch zonde van die foto's. Het is geen plek waar je volgende week weer even naartoe rijdt.. En vooral van Pippa had ik een paar onwijs leuke. Ze wordt steeds vrijer en gaat al hele stukken op onderzoek uit. Leuk om te zien hoe ze geniet en niet alleen maar in mijn knieholte wil lopen haha...


Uiteindelijk waren we allemaal moe en zijn we terug toch maar langs San Pedro en de 5 gulden kostende slagboom gegaan ipv weer over die lange weg over de vlakte...

Op de heenweg ook nog een filmpje gemaakt, dus mocht je zin hebben, kun je even meerijden!


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=D3YPtwUVAY4




Geen opmerkingen:

Een reactie posten