24 juli 2014

17 november 2013 Echt weekend!

Het weekend is weer om, maar ik heb wel een échte gehad van twee dagen lang en niets gedaan wat eigenlijk wel moest...  

Het huis is namelijk nog steeds één grote bende, de was is niet gedaan, de afwas staat 50 cm hoog in de wasbak en ik heb óók al geen boodschappen gedaan... En weet je? Het kan me ook nog eens niets schelen!

Want ik ben wel heerlijk uren op pad geweest met mijn 3 grote vrienden en genoten van al het moois wat in de natuur te vinden is.


Een koppel witstaartbuizerds gespot van heel dichtbij, een zwijn op 5 meter voorbij zien sjezen (brak bijna mijn arm, omdat ik Olly bij zijn band greep, zodat ik die niet wéér uit de Wabi's kon gaan halen), een visarend zijn natte verenpak al vliegend uit zien schudden, in een kleine grot Olly's foto gemaakt, prachtig grote schelpen gevonden en gewoon, nou, je weet wel... Die mooie uitzichten en blauwe watertjes 

Gelukkig heb ik tenminste nog één hond die me wel wil plezieren door netjes te poseren, want die kabouter en Pippa hadden 0,0 behoefte aan die onzin...




Olly in de grot (foto boven) en (onder) een doorkijkje naar buiten...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten