16 juli 2014

28 juni 2013 Alleen op de wereld?

Vanmorgen echt een heerlijke ochtend met de honden gehad! Om 6 uur (dan word het licht) van huis gegaan om te gaan wandelen. We hebben een nieuwe route genomen en zo'n anderhalf uur gewandeld. Nog even gekeken of we zeeschildpadden zagen, maar we waren qua lichtval aan de verkeerde kant van de baai. Daarna nog een hele poos op het verlaten strandje rond gehangen en bij het strandjutten vond ik ook nog een nieuwe tennisbal, dus Olly helemaal blij... Moest daar natuurlijk óók nog een half uur mee gespeeld worden 
Ondertussen nog een tas vol drijfhoutjes voor mezelf opgeraapt, dus iedereen blij. Ik ging pas om half 10 naar huis en geen mens gezien al die tijd. Alleen op de wereld? Alleen op Curaçao? Soms lijkt het zo en ik geniet ervan! Wat een luxe toch en wat een heerlijkheid... Hier doe je het toch allemaal voor? Ik wel!


De kaart die aan het begin van het weggetje naar Boka Ascencion staat met de wandelroutes.

Kijk ze lachen!!

Pippa heeft het een béétje warm...

Handige wegwijzer als je nieuw bent!

Ja, ja, ik kom al...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten