20 juli 2014

17 augustus 2013 Extra baantje!

Zo sta je overdag hondenvoer te verkopen en zo sta je 's nachts snackjes te bakken bij een nachtclub!

Ik heb een extra baantje genomen. Het geld wat ik hiermee verdien is meer dan welkom en ik help er iemand mee die nu ook eens een nachtje kan overslaan.

Om 22.00 uur begint het, tot 4.00 uur 's nachts. Nu ben ik een behoorlijk avondmens en volhouden tot 4.00 uur is ook helemaal geen probleem, maar als je al om 6.30 uur opgestaan bent om een dagje winkel te draaien en het dan de volgende ochtend 5.00 uur is voor je je bedje weer ziet is zelfs voor mij wat pittig... Ik ben ook geen 18 meer!

Dat ik niet de enige ben die beseft dat ik geen 18 meer ben, werd wel duidelijk.

Het is te waarderen dat de jongelui die snackjes komen bestellen zo beleefd 'u' en 'mevrouw' zeggen... Maar ik ben me zo ineens wel heel erg bewust van het feit dat ik voor hen toch echt tot een andere generatie behoor.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten