24 juli 2014

24 oktober 2013 Punda enzo...

Gisteren voor het eerst in 10 jaar naar Punda geweest (binnenstad) met mijn ouders en over de pondjesbrug gelopen (de drijvende brug) richting Otrobanda.

IJsje gegeten bij het veel te dure Riffort, maar oh-oh, wat zijn ze lekker!

Op de terugweg moest de pondjesbrug open voor een schip en dus werd het veerbootje ingezet.
Snel gevraagd of ik even op het dak mocht (dat mocht) en twee snapshots met de foon gemaakt 




Best leuk hoor toeriste spelen... Heb nog een gaaf souvenir gekregen van mijn ouders voor mijn verjaardag, een blikken Gekko met de 'Handelskade' op zijn rug. 

We hebben wel afgedongen en hem uiteindelijk voor de helft gekregen van wat ze eerst vroegen, want hé, dan ben ik uiteraard acuut geen toerist, dat snap je...

Hij is zo'n 50 cm groot!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten