16 juli 2014

21 juli 2013 Op kraamvisite. Bij een dolfijn!

Vandaag op kraamvisite geweest. En niet bij zomaar een baby, maar een dolfijnenbaby! 

Een goede vriendin van mijn broer is dolfijnentrainer bij de Dolphin Academy en één van haar dolfijnen was pas bevallen. Toen het weer tijd werd om haar langzaam aan andere mensen in het bassin te laten wennen (naast de trainers), werden we samen uitgenodigd om te komen.

Ik vond het al bijzonder dat we zo dichtbij het bassin mochten komen, maar het werd helemaal leuk toen we in het bassin mochten waar de kersverse moeder met haar jong zwom. Ik had nog nooit een baby dolfijn in het echt gezien! Echt heel gaaf!

Onwijs leuk was om te zien hoe ze eerst nog wat onderzoekend waren, maar later kwamen ze toch heel dichtbij en liet mama Roxette me haar zelfs aanraken en wachtte ze tot ik stukjes met haar mee zwom. We hebben ons verder gewoon rustig laten drijven in het water en ze lekker hun gang laten gaan. Baby Ukit was ook heel nieuwsgierig en dwong mama toch steeds mee te gaan om ons van dichtbij te bekijken. 

Echt geweldig leuk dat mijn eerste dolfijnervaring meteen zo'n bijzondere was! Dankbaar dat ik dit mee mocht maken!


Mama Roxette en baby Ukit

Roxette en ik. Ukit was er al vandoor..

En ons alle drie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten