13 juli 2014

3 juni 2013 Vleermuizen, natte honden en gebakken vis!

Wat moeten die drie nu samen? Nou niets eigenlijk, behalve dat ze alle drie in huis waren vanavond. Ik heb vandaag mijn fornuis (na wat gepriegel om de aansluiting passend te krijgen) aan de gang gekregen en kon dus eindelijk weer écht koken! En dan smaakt een vers gebakken, lekker gekruid visje met rijst en sla wel extra lekker kan ik je vertellen!

Zit ik dat op mijn gemakje op te eten op de bank, zie ik ineens een grote vleermuis door het huis vliegen! Ik heb maar één lampje aan binnen en alle deuren en shutters staan open voor de wind, dus hij kon zo binnen.
Ik hoop dat hij zo zijn familie ophaalt en ze een nacht lang zich tegoed doen aan alle muggen hier! Ben ik er tenminste vanaf...

En die natte honden zijn ontstaan tijdens een heerlijke wandeling bij de zoutpannen van Willibrordus, einde van de middag. Ik geloof dat we allemaal tevreden naar bed kunnen zo!




De zoutpannen van St. Willibrordus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten