15 juli 2014

23 juni 2013 Dit is nu geluk!

En dan ineens besef je door alles wat je op dat moment doet dat je écht aan de andere kant van de wereld woont en dat het hier gewoon héérlijk is!

Lekker een uur voor donker met de doggies naar het strand van Sta. Martha gegaan, waar maar 3 andere mensen waren. Fijn met de tennisbal gespeeld, ruimte genoeg! Beetje lopen kuieren en ondertussen schelpen en koraaltjes zoeken met een gaatje er in om wat leuks van te maken. Vond ik toch ook nog een paar helemaal hele zeeappeltjes! (Alles aangespoeld dus en uiteraard niet meer levend) Echt leuk!

Toen de zon onder was weer kalmpjes aan naar huis gereden met op de radio 'Radio Venezuela' (die heb je niet in NL hè) en nog van het mooie uitzicht genoten onderweg (van de lichtjes dan, aangezien het bijna donker was).

Op weg naar huis zag ik overal mensen nog lekker buiten rondhangen, BBQ-en en genieten van hun vrije avond.

En nu is de grootste volle maan en 
de meeste sterren aan de hemel die ik ooit heb gezien en dat kan ik zo allemaal bekijken en van genieten vanaf mijn tuinstoel op de veranda!

De honden zijn tevreden, zo is het leven mooi. Dit is precies waar ik het voor heb gedaan en het is heerlijk dat ineens te beseffen... Dit is nu geluk!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten