24 juli 2014

13 november 2013 Met recht een topdag!

Foei, foei, wat een straf vanmorgen weer om met de "meneer-die-alle-paadjes-weet" op stap te moeten...
Ik ben weer op vreselijke plekken geweest (zie foto)


En ga me nu niet vertellen dat je geen medelijden met me hebt! 

Vandaag was ik lekker vrij en heb mijn dag goed besteed! Vanmorgen om 6 uur op om met de wandel-meneer op pad te gaan (die gids) en daarna fiks aan het zagen/snoeien geweest in de tuin (en ja ik had eigenlijk besloten niets te doen verder, maar ja). 
Achter het huis staat werkelijk niets (alleen onkruid) en naast het huis stond teveel. Dus even ruimte gemaakt en dat staat al zoveel beter! Ben d'r blij mee 

Eind van de middag nog lekker even uitwaaien op het strandje bij Boca Ascencion en daar troffen we een Mechelse herder pup van 3 maanden. Leuk speeltje voor Gioio!

Het was zo ongeveer het eerste hondje wat ze zag naast Olly en Pippa, dus het was erg leuk om te zien. Die twee gingen héél voorzichtig naar elkaar toe, beide vonden het heel spannend (die Mechelaar vooral omdat Gioio twee bodyguards achter zich meesjouwde), maar even later hadden ze dikke lol!
Ze waren precies even groot. Gioio is ongeveer een maandje ouder, dus daar vanuit gaand zal ze iets kleiner blijven dan een Mechelaar...
Olly was druk met zijn tennisbal en zag die pup alleen staan toen hij in de weg stond en plaats moest maken omdat hij die kant op moest (niet dat hij dat netjes vraagt ofzo).

Pippa wilde wel meespelen, maar snapt die puppy lol niet echt, dus stond er een beetje oenig omheen te dansen haha... Maar toen de pup eenmaal naar huis was hebben Gioio en zij het strandje nog samen omgeploegd. TE leuk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten