20 juli 2014

25 augustus 2013 Een slang in mijn rugtas!

Pak je je rugtas van de grond om hem te gaan vullen voor een wandeling met de honden, blijkt hij al 'gevuld' te zijn!
Met een SLANG! Ja een echte! Ik zag nog net het einde van zijn lijf de tas in glippen toen ik hem van de grond tilde. En, met achteraf wat spijt vanwege die slang, heb ik de tas natuurlijk weer net zo hard laten vallen...
Je schrikt je wezenloos!

Dus eerst snel de telefoon gaan halen als bewijs, want dat gelooft natuurlijk niemand!

Dus van de slang, die ik met behulp van een bezem vriendelijk heb verzocht mijn huis te verlaten, heb ik nog even een filmpje gemaakt. En twee foto's!

Ik denk dat hij net gegeten had. Hij had een heel dikke buik!
Ze zijn overigens niet giftig of gevaarlijk en over het algemeen nogal schuw.

Deze was ongeveer een meter lang...





En het filmpje:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten