23 juli 2014

4 september 2013 Geen trek meer...

Zo, vandaag was (is) het écht warm! En als ik het warm heb is het ook écht warm 

Dus dan kom je thuis na een lange dag werken en denk je: Hè, lekker even douchen.... Bummer... Geen water...

Dan maar een blikje ravioli opentrekken om op te eten... Moet ik er eerst tijdens het eten al een stuk of 15 kamikaze kevers uitpeuteren, waar een heuse invasie van is sinds de regen... En voor zover mijn trek hierdoor nog niet bedorven was heeft de straatkabouter (Gioio) dat wel vakkundig voor elkaar gekregen, door alle kevers, cicades en ander vliegend en kruipend gespuis te vangen en binnen gehoorbereik op te peuzelen.

Dat geluid zou je in een positieve bui nog kunnen interpreteren als geknaag op chips, maar aangezien ik inmiddels te warm, te vies en te misselijk ben, komt het besef dat het om gruwelijk vieze insecten gaat luid en duidelijk binnen... YUK!

En ze had heus nèt haar bakje sjieke puppybrokjes op hoor, maar als toetje blijkbaar toch graag een paar (lees een stuk of 35 tot nu toe) van die vertrouwde vliegende rommel....

Ik vrees dat ik in het vervolg buiten bereik van Gioio mijn maaltijd ga nuttigen 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten