24 juli 2014

22 oktober 2013 Jarig!

Jarig zijn met mooi weer is LEUK!! Heel gek als je altijd in de herfstvakantie met storm en regen jarig was en nu ineens bij stralend mooi weer en 33 graden, maar LEUK! 

Onwijs bedankt voor alle felicitaties! Ik sta gewoon versteld hoeveel mensen ik ken (besef ik soms niet omdat je wereldje klein lijkt) en hoe leuk het is dat ze allemaal even de moeite nemen om me te feliciteren! Hartstikke leuk!
Mocht ik in de hele rij toch iemand 'vergeten' zijn te antwoorden, excuus! Het zijn er zoveel!

Na een dag werken en een lange rit naar huis (ongeval) kwam ik thuis en stonden mijn broer, ouders en 4 honden me op te wachten bij een tafel vol pannenkoeken die mijn moeder had gebakken. Vers fruit en eigen gemaakte taart toe (zat een beetje te vol voor de taart helaas, maar die is morgen vast ook nog heerlijk haha) Dus dat was een leuke verrassing!

Nog een leuk boek over de dieren op Curaçao gekregen, dus ik kan weer wat bestuderen.


Masha danki!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten