23 juli 2014

29 augustus 2013 Ingeschreven!

Vandaag mocht ik me dan eindelijk inschrijven! Het duurt allemaal even, maar langzaam aan wordt er toch elke keer iets geregeld en kom ik een stap verder.

Bij binnenkomst krijg je een nummer en kunt een paar uur plaatsnemen in de wachtruimte.
De vorige keer dat ik er was om me in te schrijven (11.00 uur smorgens) kreeg ik te horen dat er geen nummers meer uitgedeeld zouden worden en dat ik maar een andere dag terug moest komen...

Ehhh duhh! Jullie gaan toch pas om 15.00 uur dicht?? "Ja, maar toch krijgt u nu geen nummertje meer". Tsss...

Dus vandaag weer terug en nu maar meteen om half 9. Nu liep het allemaal redelijk door en was ik binnen een uur aan de beurt. Nadat ik mijn inschrijving had geregeld kon ik eindelijk het felbegeerde BB-10 formulier halen, waarmee ik de borg van de container kon terug vragen. 
Uiteraard kan dit natuurlijk niet bij hetzelfde loket, dus terug naar de receptiebalie en een nieuw nummer halen voor een nieuw loket. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan, niet?

Afijn daar was ik warempel binnen een half uur aan de beurt en voor 10 piek had ik het document in mijn bezit!

Mijn Sedula duurt nog even. Die kan ik in februari pas ophalen. Maar ach, ik heb een paspoort, dus zo erg is dat niet...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten