13 juli 2014

17 mei 2013 Internet, gouden tanden en een gasfles...

Wauw! Wat Nederland niet voor elkaar kreeg krijgt Curaçao wel gedaan! Het duurt twee weken, maar ik heb gewoon voor het eerst sinds ik me kan heugen meer dan 6 Mb/s downloadsnelheid! Wat nou afgelegen wonen? Wat nou te ver bij een centrale vandaan? 
In NL namelijk altijd de smoes dat ik te afgelegen woonde, bla die bla. Nooit sneller dan 1,9 Mb/s en vaak nog vele malen lager.
Maar nu dus lekker snel internet!!

Ik geloof wel dat het verhaal héél snel de ronde gaat doen dat hier twee héél gevaarlijke honden wonen... 
Komen er vanochtend twee (!!) jonge stoere mannen om de modem te brengen. Gouden tanden, tattoos, spierballen en hip haar. Nu weet ik dat de meeste mensen hier niet zo op honden gesteld zijn, dus ik sluit braaf de honden even in de bijkeuken op.

Nu zitten daar van die dubbele deuren in en -goed opgevoed als ik denk dat mijn honden zijn- deed ik alleen de onderste helft dicht. Ineens een hoop gegil... Zie ik één van die, jonge stoere mannen met gouden tanden, tattoos, spierballen én hip haar, zó in de armen springen van die andere, jonge stoere man met gouden tanden, tattoos, spierballen én hip haar! Als een kleine jongen die bij papa in de armen springt. Degene die hem opving deed dat zo vol ervaring, dat ik ineens begreep waarom ze met zijn tweeën kwamen...  

Olly was over de deur gesprongen en wilde eigenlijk alleen maar even 'gedag' zeggen............

Na dat positieve begin van de dag ook nog twee mannen die mijn gasfles kwamen brengen. Die had ik pas drie dagen geleden besteld (vanwege opmerkingen van mensen dat het wel 3 maanden kon duren), dus ook met die snelle actie helemaal in mijn nopjes. Nu de container nog, waar mijn fornuis in zit!

Maar jeetje, je kan niet alles op één dag hebben hè? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten