13 juli 2014

28 mei 2013 Container vrijgegeven! (Of toch niet?)

YES!!

Mijn container is eindelijk afgehandeld!! De borg is vastgesteld en betaald inmiddels en over een belachelijk deel spullen moest ik alsnog invoerrechten betalen, omdat ze vinden dat het niet onder inboedel valt [rolt met ogen]
Whatever, ik krijg mijn spullen!!!

Als alles nu goed mag gaan, gaan ze hem morgenochtend ophalen in de haven. Dan wordt daar vlakbij mijn autootje er vast uitgehaald, omdat ze daar een laadperron voor nodig hebben en dan brengen ze hem door naar hier.
Kan ik vast op mijn gemakje beginnen met de lichtere dingen en dan komt de volgende ochtend mijn broer ook helpen. Hopelijk kan ik nog wat buren ofzo vragen voor de echt zware dingen. Maar dat komt vast goed. Donderdag tussen de middag halen ze hem dan weer op en is het gedoe achter de rug!

Dan gaat het huis écht ons thuis worden en vanaf dan begint het avontuur een gewoon leven te worden haha..

Ik ben blij!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten