13 juli 2014

24 mei 2013 Containerperikelen...

Het is inmiddels vrijdag en wéér is er een week voorbij en wéér hebben ze de container niet vrijgegeven... Heb er inmiddels flink de balen van...

Hij staat nu al bijna twee weken in de haven en ze zitten nu 'al' vanaf maandag over de vrachtlijst gebogen om te bedenken wat ze nu toch voor een borg zullen vragen!

Of ik van een boerderij kwam? "Hoezo?" "Nou er zitten zoveel níet standaard inboedelartikelen bij". "Ja, en?"
Nu mag volgens diegene dus niet alles als inboedel ingevoerd worden. Béétje vreemd toch... Ik kan toch ook alles als inboedel verzekeren??
Ja en als het nu nog enige waarde had, dan kun je je er nog iets bij voorstellen, maar ik heb alleen maar oude zooi! Maar dan nog... 


Het stomst van alles is dat ze de deur van de container nog niet eens open gehad hebben! Ze kijken alleen maar naar de lijst.

Is de behandelaar van je lijst een dag vrij, dan blijft je lijst lekker liggen. Er is niemand die het overneemt. Heb ik nog geluk dat ze er steeds een dag niet is en niet 3 weken vakantie heeft!

En dus zit er niets anders op dan weer wachten tot het maandag is en of ze dan eens zin maken om het af te handelen.

En ok, ik was op de hoogte dat het tegen kan zitten, maar toch is het een ergernis. Je zit in een leeg huis en snakt naar je spullen... Neem je de snelle boot, zodat je alles snel kunt hebben, gaat de douane treuzelen en staken.

Adem in, adem uit! Gelukkig schijnt in elk geval de zon 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten