13 juli 2014

13 mei 2013 Kamperen in huis

Ok, ik ben nu niet bepaald een mens dat gewend is aan luxe, maar het is toch wel écht afzien in een compleet leeg huis...

Met één enkel matrasje op de grond om op te slapen, een tuinstoel om op te zitten en een gasbrandertje om iets op te warmen, is het behoorlijk behelpen. En vooral het gemis van een koelkast is iets wat in een land waar het flink boven de 30 graden is overdag, niet handig is!
Met een jug van mijn broer, waar ik twee keer per dag 3 km verderop bij de snek een zak ijs voor haal, kan ik niet veel producten vers houden.

Wat was ik dus blij met het aanbod van een lid van het forum dat ik wel een koelkast mag lenen tot mijn eigen container eens wordt vrijgegeven. Wat een genot!!
Nadat het ding afgekoeld was natuurlijk meteen lekker verse dingen gaan halen, want een lege koelkast is ook weer zo wat. Wat leer je je toch snel behelpen als je het even met minder moet doen. Na een pak drinken, wat vleeswaren en wat fruit, was de koelkast nog niet voor een kwart gevuld... Ik heb er wel wat dagen over gedaan voor ik er meer in durfde te doen.

Vanaf nu kan er dus weer eens wat worden gekookt (op het campingbrandertje dan, maar toch)... Lekker, lekker!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten