2 augustus 2014

4 maart 2014 Huisje verven! Yes!

Jippie! Ik mag mijn huisje verven! Aan de buitenkant wel te verstaan! Want dat is nu zo leuk van Curaçao, vrijwel alle huizen hebben een leuke kleur. Alles mag en het staat zo fleurig!

En ik zou Suus niet zijn als mijn huisje niet turquoise zou worden! Dus turquoise it is...

Ben uiteraard meteen begonnen. Eerst een emmertje proefverf gehaald. Ik had een multomap meegenomen naar de verffabriek, zodat ze die kleur in konden scannen en dat was perfect gelukt! 
Achteraf had het nog wel een tint lichter gekund ook, maar daar had ik geen voorbeeld van en dit is ook geweldig fleurig!

Het huis was aan de voorkant wit en de andere drie kanten waren peach kleurig. Dus perzikkleur, wat nogal verschoten was in de loop der jaren. Tja alles verschiet hier door de brandende zon natuurlijk, maar goede reden om elke zoveel jaar je huis een ander kleurtje te geven!

Elke keer een stukje hoor... Maar hier is vast het begin. Voor en na:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten