25 augustus 2014

30 april 2014 Gezinsuitbreiding...

We krijgen gezinsuitbreiding!!

Mijn keukenprins - wat dus een keukenprinses blijkt, tenzij bij Gekko's de mannetjes zwanger zijn - krijgt baby's (eieren) 

Er loopt sinds een paar weken een tweede Gekko over de muur. Een heel mooie met een soort panterprint. Nou blijkbaar zijn ze gaat daten, want mijn roze versie van de keukengekko heeft nu een héle dikke buik en ik zie aan twee kanten enorme witte bolletjes!
Nu weet ik er heel eerlijk gezegd niet veel van, maar volgens mij leggen ze eieren. Die heb ik namelijk wel eens gevonden in een raamkozijn, onder een plank.

Dus ik denk dat ze zwanger is van een stel eieren en wie weet heb ik straks een hele nieuwe familie in de keuken!

In de woonkamer zag ik van de week ook al een heel stel baby's rondrennen...

Nou nog een nest suikerdiefjes in de eierenkrans en dan is het daar helemaal feest! Die zijn namelijk met Pasen (hoe toepasselijk!) in de (nep) eierenkrans in de keuken een nest gaan knutselen.


Moet ik straks maar buiten gaan koken ofzo 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten