6 augustus 2014

30 maart 2014 Mijn suikerdiefjes!

Zomaar snel een paar plaatjes van 'mijn' meer dan tevreden suikerdiefjes en mussen op de veranda... Toen ik hier kwam wonen, zag ik bijna geen vogels, ondanks dat ik zo in de natuur woon. Nu heeft mijn huisje wel een tijdje leeg gestaan, misschien lag het daar aan?

Ik heb in elk geval vanaf het begin suiker neer gezet voor de suikerdiefjes ('barika hel' heten ze hier), maar het heeft nog een tijd geduurd voor ik er eens eentje had. Paar dagen later nog eens eentje erbij en maanden later heb ik er honderden! Echt zó leuk!

Ze hadden nogal geknoeid van de week, dus vandaag was het rommel-opruim-dag en hebben ze keurig haast alle geknoeide suiker opgegeten! Dat zorgde er wel voor dat ze leuk allemaal bij elkaar zaten...

Morgen krijgen ze weer verse suiker en zaadjes!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten