6 augustus 2014

18 april 2014 Nieuwe vogel voerplaats.

Vandaag maar eens een flinke berg drijfhout uit de verzameling geplukt en één of ander oud ijzeren rekje wat ik ergens vond en daarmee een stellage voor de vogels in elkaar geknutseld. 

Ik heb inmiddels zóveel (tuin)vogels dat ze één grote bende maken van mijn veranda, dus ik heb besloten dat ze maar een verdieping lager moeten gaan vertoeven, net vóór de porch.
Zo kan ik ze nog steeds mooi bekijken, maar zit niet steeds alles onder de plak zooi van de geknoeide suiker en poepjes van hunzelf 

Het is nog niet klaar, maar ik had geen puf meer, dus ben maar gestopt voor vandaag. Andere keer maar verder en dan een beetje afwerken. Ik geloof dat het er in het echt beter en leuker uitziet dan op de foto's, maar goed misschien staat het beter als het klaar is 

Grappige was wel dat ze niet konden wachten om het in gebruik te nemen en terwijl ik nog bezig was met troep opruimen vlogen ze me al om te oren en waren ze druk aan het inspecteren. Vooral alle zit/uitkijk plekken vinden ze tof. Zij blij, ik blij 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten