6 augustus 2014

20 maart 2014 Met vrienden on tour.

Vandaag een super gezellige dag gehad met één van mijn beste vrienden uit NL, zijn vriendin, moeder en tante  Eerst m'n huisje en buitenboel laten zien, koffie gedronken (nee, ik niet natuurlijk) en daarna op pad met twee auto's plus honden. 

We zijn eerst schildpadden gaan spotten bij Ascencion en hebben er gelukkig een paar kunnen zien. Eentje zelfs zó groot, heel gaaf! Had niet eerder zo'n grote gezien daar.

Daarna honden thuisgebracht en een rondje Westpunt gereden. Uiteindelijk bij Grote Knip afgeslagen. Dat strandje moet je gezien hebben als je hier op vakantie bent geweest (of hier woont)... Was voor mij ook 14 jaar geleden geloof ik 

Uiteraard was ik weer zo snugger zwemkleding te vergeten, dus ik heb me heerlijk laten zandstralen (vanwege de harde wind), terwijl de vakantiegangers lekker zijn wezen zwemmen en snorkelen.

Morgen ga ik hun kant op en mezelf voor schut zetten op het strand in bikini. Of misschien hou ik toch maar kleren aan. Heb tenslotte niet voor niets met kleding aan leren zwemmen voor mijn B-diploma ooit 

Gaat mijn eerste echte strand(mid)dag ervaring worden sinds ik hier woon...


"Grote knip"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten