1 augustus 2014

18 januari 2014 Kerstpost!

Ja kerstpost komt hier een maand ná kerst aan!

Had ik me daar zo toch nog even een stapel kerstkaarten in de bus, plus een briefje dat ik een postpakket op kon halen bij het postkantoor....

Postpakketje?? Ik heb helemaal niks besteld? Mijn nieuwsgierigheid was natuurlijk gewekt, dus op naar de stad, op naar het postkantoor!

Nog voordat ik het in ontvangst mocht nemen om te zien wat het was, moest ik wel even wat invoerrechten betalen. Nou vooruit dan maar. Ik wilde toch weten wat er in zat!

Eenmaal gekregen snel naar buiten gelopen en naar de auto. Daar kon ik natuurlijk niet wachten tot ik weer helemaal thuis zou zijn, dus snel open gemaakt...

Een handdoek... Een handdoek? Yep. Ik dacht nog: wie stuurt er nu een handdoek? Maar de echte verrassing zat ín de handdoek! Heerlijke echte kerstchocolaatjes! En ze waren nog perfect! Ondanks de lange reis en de warmte hier! Van een verwennerij!

Met een onwijs lief kaartje erbij dat de chocolaatjes voor mij waren en de handdoek voor de honden... Degene die het stuurde herkent zich hier wel in. Ik ben er superblij mee! Masha danki zoals ze hier zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten