14 september 2014

8 mei 2014 Behendigheid is geweldig leuk!

Even een mini update: WAT WAS HET LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ondanks dat ik met mijn honden niet meer werk en alleen nog maar wandel enzo, was Olly super gefocust op mij. Hij heeft ons niet voor schut gezet. Ik ons echter wel... 

Hij moest natuurlijk ook door de tunnel (zo'n flexibele buis met een stuk doek aan het eind), nou dat vond hij maar onzin. Dus ik moest (tot groot vermaak van de andere deelnemers wiens honden het allemaal al konden) aan het uiteinde ook de tunnel inkruipen om hem te lokken. Je kunt je ongeveer voorstellen hoe dat eruit gezien moet hebben, ik plat op mijn buik met mijn stijve lijf 

Maar het werkte wel! Hij is er door gegaan! Echt ontzettend leuk om te doen en ik ben heel benieuwd hoe we gaan vorderen in de komende lessen.

Aanrader voor iedereen met honden die wel van een lolletje houden!! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten