14 september 2014

10 juli 2014 Baan opgezegd

Pfff... soms moet je een heel moeilijk mailtje schrijven om verder te komen in je leven. Ik had er net zo eentje...

Ik heb namelijk mijn baan opgezegd bij de winkel! Ik heb een mooi aanbod gekregen bij de dierentuin wat voor mij een te grote en te leuke uitdaging is om af te slaan. 

Het is niet dat ik bij de winkel geen uitdaging meer vond. We hadden juist een hele mooie bespreking met onze werkgever gehad en zagen het allemaal goed zitten. 
Maar soms komen nieuwe kansen op rare momenten en dit was er zo eentje...

Ik heb er natuurlijk heel goed over nagedacht, maar heel lang hoefde ik niet te denken. Ik volg mijn hart en gevoel en ga weer met dieren werken!

Ik zal de omgang met de vaste klanten zeker missen, maar al het sjouwen en de erg lange dagen zeker niet! Wel vind ik het onwijs vervelend mijn werkgever te moeten teleurstellen, net nu we zo'n mooie planning hadden. Maar hoe rot ook, ik heb inmiddels wel geleerd dat je voor jezelf moet kiezen. Mooie kansen komen niet elke keer opnieuw langs, dus pakken als je kunt!

*trots op zichzelf* 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten