14 september 2014

22 juli 2014 Vissenskelet

Afgelopen zondag heerlijk 3 uur op pad geweest met Olly en Pippa. Echt weer even quality time met ons drieën!

Ik vond nog een soort skelet van een vis. Ik dacht eerst dat er een soort half vergane voetbal lag, maar moest hem toch even oprapen van mezelf om beter te kijken.
Dit is voor het eerst dat ik eigenlijk zo'n skelet vind of zie. Meeste vissen hebben toch alleen maar graatjes wat overblijft 
Het leek wel zo'n koffervisje, maar ik weet niet eens of die echt zo heten, of alleen in mijn gedachten...

En toen zag ik ook nog een grappig stukje koraal en ik kon het niet laten daar even een geintje mee uit te halen. Uiteraard moest ik snel reageren, want ze kwamen meteen kijken wat ik nu weer gevonden had...

Dus lekker een paar snapshots van een fijne wandeling zo aan het eind van de dag!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten