14 september 2014

18 mei 2014 Boottocht Spaanse Water - Westpunt

Wat een fantastische dag was dit! Vanmorgen belachelijk vroeg opgestaan om met de doggies te wandelen, want ik had een uitje vandaag! En zij moeten natuurlijk wel voldaan achter blijven, anders voelt dit vrouwtje zich weer schuldig...

Daarna op naar Banda'riba want ik was uitgenodigd voor een heerlijk dagje op het water. Vrienden van mij uit NL die op het punt staan om ook hier te komen wonen, gaan een bedrijf beginnen dat exclusieve boot trips aanbiedt en verzorgt. Omdat zij nog wat tests willen doen voor zij operationeel worden, zodat ze optimaal van start gaan, had ik zomaar het geluk 'testgast' te mogen zijn. Nou niks mis mee natuurlijk!


We zijn helemaal naar Westpunt gevaren vanaf Spaanse water en het was fantastisch!

Het was lang geleden dat ik op een boot zat en ik weet niet eens of ik ooit eerder helemaal naar Westpunt ben geweest per boot, maar het is onwijs leuk om de plekken
 nu eens vanaf het water te zien waar ik allemaal met de honden kom (of een enkele keer dan zonder honden)!

Uiteraard heb ik wat foto's gemaakt...



Cas Abou Beach



Daaibooi Beach


Willemstad, vlakbij de ingang naar de haven




Klein strandje bij Porto Marie


De Christoffelberg in de verte





Geen opmerkingen:

Een reactie posten