14 september 2014

3 juni 2014 Sommige klanten hè... Bah!

Van de week hadden we een ernstig vertraagde container bij de winkel. "Hebben jullie nu nóg het hooi niet uitgeladen?" Nee meneer, we hebben helaas nog meer te doen...

[Toen boos] "Maar hij -zijn paard- heeft al 3 dagen geen eten gehad en dat is dus jouw schuld!" 
"Nou meneer, dat is níet mijn schuld en u mag zich héél hard schamen dat u geen alternatief koopt en voert, want dat is er namelijk genoeg!"
"Dat hoef ik niet!" -wat het paard hoeft maakt kennelijk niet uit-... En toen liep hij kwaad weg, mij nog kwader achterlatend...

Ik heb een hoop geduld met klanten, maar sommigen gaan echt te ver! Kan me namelijk niet voorstellen dat hij zelf 3 dagen niet eet, omdat zijn favoriete menu er niet is 

Bah!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten